[Square] Bufet?

Lenka Drnovská Lenka.Drnovska na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 16:10:14 CET 2009

Ale tak to je teda fakt:
člověk jede do toho Valmezu taky trochu vytancovat ve svižném Vláďově tempu nějaké to kilo, ale bohužel jsou mu vždy, ale vždy předloženy nástrahy v podobě rozličných dobrůtek a především Heleniných zákusečků, tudíž nemá šanci odolat, protože nic sladšího a dobřoučtějšího v životě nejedl nad Heleniny dorty. A je zpátky tam, kde byl. Já se naopak na to mlsání ve Valmezu těším (tajně, aby František nevěděl - ale on už to títmo teda ví...a nějaké to tancování - no to se zvládne při tom)
Lenka