[Square] Je to pekne zahustene

Čtvrtek Listopad 5 16:56:35 CET 2009

Na jedne strane ani nadseni cestovatele jako jsem ja nemaji sanci stihat
tolik akce v stejne dobe. Na druhe strane mam za to, ze tyhle akce se konaji
v podobne casti roku jako v minulosti, ale nejak v minulosti se mi zda, ze
se to mene krylo...

A take musime brat v uvahu vzdalenosti. Rada bych jela do Plzne v sobotu a
Valmezu v nedeli, teoreticky mozne, ale prakticky si myslim, ze to neni moc
realne...Jessica