[Square] Je to pekne zahustene

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Pátek Listopad 6 07:32:11 CET 2009

Ahojky,
díky za bezplatnou reklamu :-)
14.11. v Plzne to bude Klubový večer. Vzhledem k taneční vytíženosti našeho klubu se nebude tančit JEN square o levelech Plus a A1, ale i MS, Round dance různých fází, a pravděpodobně i Easy basic a Easy round. Závisí prostě na tom, kdo se objeví a bude si chtít zatančit :-)
Nepředpokládám, že bychom o tomto odpoledni a večeru uspokojili Squarového nadšence toužící po protancování A1 :-)
Přeji pěkný den
Benitto
V-klub Plzeň