[Square] Je to pekne zahustene/novi tanecnici

Pátek Listopad 6 07:51:00 CET 2009

Ty, Ty, Ty, podivej se znovu, i jizni cechy tam jsou! Mas pravdu, s roundem
je ten listopad jeste hustejsi. Jeste, ze odpadla akce od Medveda...a na
seznam akce country jsem se ani nemrkla a na dalsi druhy tance...

Podle mne posila pan Buh dostatek novych tanecniku, ale malo se jim venuje a
povzbuzuje. Spousta pokrocilejsich tanecniku neni ochotnych delat andele
(vlast u roundu) a ti, co ho delaji, jsou nekdy neprijemni (hlavne u
square-u). Co jsi mam jako nova studentka A-1 myslet, kdyz "andel" nastoupi
do ctverylky na vyukovou nalejvarnu A-1 a prvni veta zni, "Doufam, ze to
nebudete kazit!"

Videla jsem na klubovych veceru, jak stari clenove se bavili mezi sebou a
nesli uvitat nove prichozi. Anebo kdyz uci chlap v roundovem klubu, kde je
vic zenskych, tak pan ucitel nejde tancit s novymi zacatecnicama a ani
neresi, zda maji s kym tancovat. Totez jsem pozorovala obracene v klubu, kde
ucily zensky round a nesly vystridat sedici chlapy, nechaly je sedet.

Take jsou lide lini zvat znamy, aby se prisli podivat. Kdyz jsem obesla
stredni skoly v Olomouci s plakaty, objevili jsem tanecniky mezi ucitele.
Ovsem kolegove ani zaci nemeli tuseni, ze mezi nimi je nejaky tanecnik a ze
existuji square a round.

Anebo kolik je rodin, od kterych ty deti nebyly ani jednou s rodicema se
podivat? "Ony by nechtely" zni vymluva. Ale kdyz clovek je dotahne v
dostatecne rannim veku, jeste se nebrani...

Kdyz chceme mit i do budoucnosti s kym tancovat, je treba pro to neco
udelat! A tady dekuji vsem, kteri se chovaji opacne od toho, co jsem prave
popsala. Jessica