[Square] Dalsi akce :-)

mm na chello.cz mm na chello.cz
Úterý Říjen 6 14:00:01 CEST 2009

Ahoj, s akcema se skoro roztrhl pytel, proto i ja prispeji se svou troskou
do mlyna.

Od 30. rijna do 1. listopadu probehne v Liberci spojena trojakce Special
Special + PAC + Chisel student party. Na programu bude vyuka EB, douceni B,
tancovani MS, vyuka Plus, vyuka A1, tancovani A2, tancovani C1 a vyuka C2.
Akci organizacne zajistuje Country rytmus Liberec, vinu za program nesu ja.

Prihlasovani na tuto trojakci bude na www.lariat.cz na zalozce PAC akce.
Zakladni kostru programu najdete na zalozce Clanky v prilozenem souboru.
Struktura programu by se nemela jiz menit, drobne zmeny nastanou jen v tom,
kdo bude co callerovat.

Chtel bych vsechny zajemce pozadat o vcasne prihlaseni, organizatorum to da
voditko s cim maji pocitat.