[Square] klubový večer V-klubu

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 8 14:13:12 CEST 2009

Aha, sorry omlouvám se za nepříliš přesné informace :-)
Dle nálady - znamená, že se většinou sebere někdo, kdo prohlásí "Já bych si rád zatančil..." a to se vyhlásí a jede se.
Když se nikdo neprojeví, rozhoduje ten za mikrofonem :-) Opravdu nemám obavy o tom, že by se dost netančilo, a to jak Square tak i Round.

Potěr = hejno 8 - 12 ti letých děvčat (objevily se např. na PACce v březnu v Břežanech) o celkovém počtu 10 ks. Graduováni budou Ti, kdo si to zaslouží :-)

Taktéž tančím déle, než existuje V-klub, a nejsem takový v klubu jediný  :-)

Ještě nějaké otázky?
Benitto