[Square] Brno zdravi Liberec aneb chyba ?

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Říjen 14 14:54:17 CEST 2009

Cauky
zrovna se divam na akce a kdyz kliknu na odkaz PAC v liberci, objevi se
mi stranka nejakych cinskych paznaku.
Je chyba nekde u mne mezi zidli a klavesnici nebo jinde ?
muzete mi prosim nekdo poslat aspon adresu ?
diky Pyro

--
Jiri Fischer allias Pyrotechnik
goldprospector