[Square] Banska Bystrica 1.2010

Středa Říjen 21 11:41:18 CEST 2009

Ahoj, pro ty z vas, kteri, jako ja, budto se tesi do Banske Bystrici na
jejich dalsi spesl nebo planuji ho kombinovat se zimni dovolenou na
Slovensko a uz potrebuji vedet kdy to bude (a jestli to bude) nebo to vse
dohromady, mam radostnou zpravu, i kdyz to jeste nebylo rozeslano do
konference ani neni na kalendari, ale nasla jsem ho na tento odkaz:
http://www.hypro.sk/pegas/
Akorat me neni jasne, zda je to akce na dva dni nebo zda se bude tancovat uz
v patek. Termin v nadpisu je uvedeny 30.-31.1., ale v nasledujicim textu je
uvedeny, ze se zacina tancit uz v patek. Mozna to prekopirovali z minule
pozvanky, budu rada pro upresneni ze strany nekoho, ktery to vi :-) Jessica