[Square] 18th Rainbow CSCTA Convention - registrace jídlo

Úterý Duben 13 09:13:14 CEST 2010

Ahoj, neco podobneho jsem zazila v Nemecku v dobe nejake valky. Zrusili
masopust, ktery jindy byva opravdu velkolepy. Tykalo se velke akce po celem
Nemecku, co se konaji odjakziva po celem Nemecku.

Ale tady nejsme v Nemecku, tak to asi nebude tak prisne. Jessica