[Square] 18. Rainbow CSCTA Convention - fotky

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Neděle Duben 18 22:04:03 CEST 2010

Ahoj,

fotky su vydarene. Navstevu Convention si vsak ani nemusim pripominat
- este stale mi ju pripominaju bolave nohy. :-) Perfektne som si
zatancovala.
Dakujem Country Farrow za nas Karolinu, ze ste pripravili taku
prijemnu akciu. Najtazsie si bolo vybrat, v ktorej sale si zatancovat
- jeden ucinkujuci lepsi ako druhy.
Vsetko klapalo a organizatori boli mili, ochotni a usmievavi.

Dik.

Iveta
Karolina SDC Bratislava