[Square] [Akce] Spojeny klubovy vecer 14. 8., Cerveny Ujezd u Kladna

schimmovah na seznam.cz schimmovah na seznam.cz
Úterý Srpen 10 19:54:55 CEST 2010

Dekuji za pozvani, ale asi mi bude muset stacit s Onego klubem tancit jednou u nas.
Spis jde o termin!!
Kdybyste to meli v pondeli ve vasem klubu v Praze, to bych prisla! Mam tam totiz neco do cineni.... ale byt tam kvuli tomu
DVA dny dopredu nez potrebuji, se mi nehodi. Skoda, to musim jit v pondeli vecer misto tance tedy do kina.
Cau zitra. Tesim se.  Hanka

------------ Původní zpráva ------------
Od: Tomas Machalik <doug na square.cz>
Předmět: [Akce] Spojeny klubovy vecer 14. 8., Cerveny Ujezd u Kladna
Datum: 03.8.2010 17:21:11
Ahoj vsem,

rad bych vas pozval na spojeny klubovy vecer kladenskeho klubu Colorado a
ruskeho klubu Onego Wave Dancers z Petrozavodsku. Tancovat se bude v
sokolovne v Cervenem Ujezde nedaleko Kladna priblizne od 17 do 22 hodin.
Tanecni program bude prizpusoben moznostem ucastniku, predpoklada se
zejmena Mainstream, Plus a Round faze II-IV. Na podiu budou stat Jirka
Sima (klubovy cuer), Tomas "Doug" Machalik (klubovy caller) a pripadni
dalsi zajemci.

K cestovani lze vyuzit i verejnou dopravu:

tam:

* autobus 100307 47: Praha-Zlicin 16:10 -> Cerveny Ujezd 16:37

zpet:

* autobus 100307 64: Cerveny Ujezd 21:07 -> Rudna, Horelice 21:20
   autobus 100380 74: Rudna, Horelice 21:26 -> Praha-Zlicin 21:42

* autobus 100307 68: Cerveny Ujezd 23:15 -> Praha-Zlicin 23:45

Za klub Colorado

 				Tomas "Doug" Machalik