[Square] Zmena terminu dostavnicke RD nalejvarny

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Srpen 31 19:27:02 CEST 2010

Jessica Jayne Maertin wrote:

>Ahoj vsechny, kteri jako ja zrejme prehledli mail do konference o zmene
>terminu pokrocile roundove nalejvarny Dostavniku. Nekona se o Mikulasi, ale
>o tyden pozdeji a bude tam vzacny host cuer z USA. Vic jiste na webstrance
>Dostavniku ( i kdyz jsem se tam jeste nekoukala :-)) Jessica

Ano, zmenu terminu prosincove nalejvarny (prvni RD nalejvarna pro pokrocile) potvrzujeme. Je to proto, abychom mohli vyuzit moznosti, ktera se hned tak neopakuje, a na nasi nalejvarne privitat jako hostujiciho cuera Richarda Lambertyho.
Akce probehne v Bystrci (tam, co byva nalejvarna v kvetnu), a to ve dnech 10 - 12. prosince.

V soucasne dobe domlouvame s Richardem podrobnosti, a Sona pripravuje zbrusu nove webove stranky, na kterych by se mely pubezne objevovat i podrobnejsi informace o teto vyjimecne nalejvarne.

Omlouvame se, ze jsme o zmene terminu neinformovali viditelneji - meli jsme to v umyslu zverejnit teprve v okamziku, kdy bude trochu vic veci jistych.

Jeste jednou tedy pripominam zakladni informaci: prosincova nalejvarna probehne az 10. -12. prosince (decembra), tedy o tyden pozdeji, a nebude v Jirikovicich, ale v Bystrci.

Terminy ostatnich nalejvaren se nijak nemeni, tedy zustavaji 5. - 7. 11, 18. - 20. 2, 18. - 20. 3 a 13. - 15. 5. Tesime se na setkani s vami.

Za Dostavnik zdravi
Petr Dusek