[Square] [Akce] Akce Adresář - kontrolujte své údaje

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Čtvrtek Prosinec 2 13:13:52 CET 2010

Ahoj.
Chtěl bych opravit pár věcí z kalendáře.
Telefon na mě mobilní co tam máte již nefunguje.
Nový je 724 160 968

Upřesnění - prosím zapsat (jezdí k nám němci na půl čtvrtou a přitom tančíme SD až od půl šesté!)

15.30-16.30 Country dance - senioři
16.30-17.30 Country dance - klub
17.30-19.30 (20.00) - SD (MS, +, výuka A1) + RD (2-5)

V poslední řádce je JESME místo JSME.
Děkuji za opravení.
Franta