[Square] Cloverleaf - aktualizace údajů

Milos Sterba mister_2002 na volny.cz
Pátek Prosinec 3 14:06:33 CET 2010

Ahoj,
Děkuji za snahu aktualizovat seznam klubů. Je to velmi užitečná věc a určitě
přijde vhod.Pokud jde o náš klub (Cloverleaf Opava), nutno údaje
aktualizovat následujícím způsobem:

Web: www.country-tance.cz

Tančíme: square dance, round dance, line dance, občas Country dance
Úroveň - SD: B, MS, Plus
	 - RD: II - III
Taneční den: čtvrtek
Taneční místo: Základní škola Ilji Hurníka, Ochranova 6, Opava
Taneční čas: 18 - 21
Caller: Dana Bendová
Cuer: Vladimír Bokiš
Line dance: Petra Podešvová  Hana Hübschová
Country dance: Dana Bendová

Zdravím 		Miloš Štěrba

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf
Of square-request na square.cz
Sent: Friday, December 03, 2010 12:00 PM
To: square na square.cz
Subject: Square Digest, Vol 74, Issue 1

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
	square na square.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
	square-request na square.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
	square-owner na square.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

Dnešní menu:

   1. Re: [Akce] Akce Adresář - kontrolujte své údaje (František Čermák)

Message: 1