[Square] RD nalejvarna - aneb jidlo

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Prosinec 14 15:19:41 CET 2010

Jessico to mas tak. Kdyz se musis na akci prihlasovat tak 3 tydny
predem, abys neplatila prirazku ci pokutu nebo jak to nazvat, tak cemu
se divis? Ty vis tak dlouho dopredu, zda Ti do toho neco nevleze, zda
nebude nekdo nemocny a tak ? A nam pracujicim do toho muze vlezt rada
jinych veci nez jen nemoci, treba necekany ukol.
Deset jidel znamena treba 5 nemocnych a pet jejich partneru. zda se Ti
to v zime hodne ? No a ze se to neprodalo ? pokud se mi na registracnim
formulari objevi ze 11 dni pred akci si uz jidlo neobjednam, tak se holt
prizpusobim.
Apropos stale nechapu jednu vec: kdyz uz tedy pochopim ze pokud se
zaregistruji jen 11 dni pred akci, zaplatim podle ceniku na strankach
430  proc potom mam platit 450 ? ze by poplatek za platbu v hotovosti?
Co se tyce programu, mne osobne se vic libi vic figur a vic tancu ale
chapu, ze spravnyho roundovyho tanecnika bude asi vic zajimat technika.
Holt co tanecnik, to nazor :)
Jinak vikend to byl prima a moc vsem dekuji.

cauky Pyro