[Square] Sluchove postizeny squareovy tanecnik?

Středa Prosinec 29 17:41:47 CET 2010

Ja sice (jeste?) nepatrim k tem, co tancuji vyssi levely SD, ale mam opacny
dojem, ze tim vyssi level, tim mene zenskych,at chlapi museji tancovat spolu
v parech tolikrat. Tim padem vlastne mas pravdu, proc by ta zena svemu
tanecnikovi nadala,kdyz je tak snadno ho vymenit za lepsiho? :-) Jessica