[Square] Traveller's book

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Prosinec 31 20:54:19 CET 2010

     Ahoj.

   Rok se s rokem sesel, a je na case uzavrit dalsi rocnik vasich
Traveller's booku. Stejne jako po lonskem rocniku, i po tom letosnim
vas chci pozadat, abyste mi sdelili, kolik ze jste nasbirali potvrzeni o
ucasti na akcich a jake jmeno ocekavate na svych privescich.
   Doufam, ze tentokrat se jiz nebudou opakovat problemy, ktere jsem mel
s vyrobou privesku loni, takze snad pujde vse rychleji.

   A pokud budete chtit, stejne jako ja, ve sbirani podpisu do
Traveller's booku pokracovat i v roce 2011, je na case vyzvednout si
novy sesitek. Na akcich, kde se budu vyskytovat, se s nimi urcite potkat
budete moci. Ode dneska ale mate jeste jednu moznost - navstivit webovou
stranku http://trabook.dostavnik.cz - na ni si muzete sesitek stahnout sami.

   Tesim se na setkavani s vami a vasimi Traveller's booky i v roce 2011.

   Petr Dusek