[Square] Nasel jsem legendarni video ...

Sládek František, Ing. FŘ(PL) Frantisek.Sladek na pl.ds.mfcr.cz
Pondělí Únor 15 11:09:31 CET 2010

Tentokrat nemohu nereagovat:

1. Velky dik Jirkovi. Nadhera, na kterou jsem se rad podival. Takto lze SD predvadet a snad i ziskat nove zajemce. Rozhodne to neni zalezitost veku ani levelu, ale provedeni, protoze:

2. Nejenom Grand Square, ale vetsinu figur, dokazeme udelat za zcela libovolny pocet dob. Pyro velmi presne vystihl problem ceskeho SD - nerespektovani poctu dob a rytmu hudby. Ostatne lecktery caller nas (tanecniky) v tom podpori. Takze vysledek skutecne odpovida tomu, jak nektere kluby na svych strankach ci letacich SD popisuji: Divame-li se na SD zvenci, jevi se jako zmatene hemzeni. Ono zmatene hemzeni neni typickou vlastnosti SD, ale je vysledkem nasich dovednosti.

Frantisek Sládek

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz]On
Behalf Of Jiri Pyrotechnik Fischer
Sent: Friday, February 12, 2010 3:37 PM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] Nasel jsem legendarni video ...

No ja tanecniky obecne delim na ty co tancuuji a na ty co "nerozumi"
Nacvik tam urcite byl uz aby vedeli kam si stoupnout. Ale s ohledem na
narocnost callu by to snad mel zvladnout prumerny tanecnik s graduaci
plus, pravdepodobne i MS ( pokud ji dostal za skutecne znalosti ... )

Apropos stary squarovy desky na 78 otacek to je z dnesniho pohledu
daleko silnejsi kafe...

ten povrch ma jinou barvu nez okolni snih,vypada to ze neklouze
ty lajny zase nejsou tak dokonale apropos nejhezci jsou u grand square,
asi to bude tim ze sou stari, unaveni a pravdepodobne proto delaji Grand
Square na celych 32 dob :) To u nas ho zvladneme i na 20 , ze ?

Pyro

--
Jiri Fischer allias Pyrotechnik
goldprospector