[Square] Nasel jsem legendarni video ...

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Čtvrtek Únor 18 22:14:03 CET 2010

Ahoj všem!

Mezi tanečníky country tanců (alespoň mezi dětskými skupinami) již řadu let koluje nahrávka z videa včetně zmíněného slovenského komentáře (byť ve velmi nekvalitní technické podobě). Ti, kteří jezdí na naše semináře  ji znají, ostatním zájemcům ji určitě rád poskytne Jirka Vašák.

Přeji hezký večer!

Míra Procházka, SDC Šumaváček

> Od: "Jiri Pyrotechnik Fischer" <univsro na volny.cz>
> Komu: Konference o Square Dance <square na square.cz>
> Datum: 12.02.2010 15:37
> Předmět: Re: [Square] Nasel jsem legendarni video ...
>
>No ja tanecniky obecne delim na ty co tancuuji a na ty co "nerozumi"
Nacvik tam urcite byl uz aby vedeli kam si stoupnout. Ale s ohledem na
narocnost callu by to snad mel zvladnout prumerny tanecnik s graduaci
plus, pravdepodobne i MS ( pokud ji dostal za skutecne znalosti ... )

>Apropos stary squarovy desky na 78 otacek to je z dnesniho pohledu
daleko silnejsi kafe...

>ten povrch ma jinou barvu nez okolni snih,vypada to ze neklouze
>ty lajny zase nejsou tak dokonale apropos nejhezci jsou u grand square,
asi to bude tim ze sou stari, unaveni a pravdepodobne proto delaji Grand
Square na celych 32 dob :) To u nas ho zvladneme i na 20 , ze ?

>Pyro

> Ale ke Tvym poznamkam pod carou - nemyslim si, ze by to kdokoli
>>
> Jana

> __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4860 (20100212) __________

> http://www.eset.cz
>>

>--