[Square] Zoomy

mm na chello.cz mm na chello.cz
Středa Leden 6 20:59:25 CET 2010

Ahoj, pro mnohe z Vas je tanecni casopis Zoom neco, co si nepamatujete, co
jste nezazili. Myslim si, ze je to skoda. Proto jsem ofotil a na Lariati
stranky (www.lariat.cz) v sekci clanky umistil vetsinu techto casopisu.
Bohuzel nemam vsechny rocniky zcela kompletni. Kazdy rocnik je jako
samostatny clanek, jsou tam rocniky 1991 - 2000, tedy celkem 10 clanku. Ke
kazdemu rocniku jsem pripsal sve osobni vzpominky na tu dobu a protoze jsem
se v oblasti naseho tancovani aktivne zapojoval, napsal jsem tam i o svych
tehdejsich aktivitach. Doufam, ze ty me kecy prectete bez prilisneho boleni
hlavy. Pokud mate obavu ze ne, prejdete primo na konce clanku, kde jsou ve
formatu pdf jednotliva cisla. Pokud si me komentare prectete a vy, kdo jste
pametnici, zjistite, ze vse bylo uplne, ale uplne jinak, mate moznost
kliknout na konci clanku na kolonku "Novy prispevek", tam mi to poradne
vytmavit a napsat svuj pohled na tehdejsi deni.

Jinak kvalita Zoomu, ktere jsem mel k dispozici, byla docela mizerna, takze
omluvte nektera skoro necitelna mista ci naprosto sikme radky. Ono i to
hodne vypovida o tehdejsi dobe a o nadseni, ktere v nas v te dobe bylo.