[Square] Zoomy

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Čtvrtek Leden 7 15:27:16 CET 2010

Budiz ti to prano.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz

----- Original Message -----
From: "David Tesar" <davidt at ucw.cz>
To: "Konference o Square Dance" <square at square.cz>
Sent: Thursday, January 07, 2010 2:20 PM
Subject: Re: [Square] Zoomy

> jedina mozna) cesta na tom nic nemeni. Stejnetak mam porad v zive pameti
> ten pocit trosku zbytecneho usili, kdyz jsem se jako prvni v republice
> naucil (a na Fall Round Upu si zatancoval) A1 a pak si uvedomil, ze umet
> nejaky level jako jediny v republice je skoro stejne uzitecne, jako
> neumet ho vubec.

Na tohle se musim ozvat, to prece neni pravda. Rikal jsem to kdysi a
rikam to porad. Treba my s Lenkou tancujeme C3B pravidelne kazdy mesic a
vubec nam nevadi, ze jsme jediny C3B par v republice.

A at mi nikdo nerika, ze je to o vzdalenostech. Je to v psychice. Treba
z Prahy do Ostravy je to zhruba stejne daleko jako do Frankfurtu. Z
Prahy do Drazdan je to bliz nez do Budejovic. A tak dale a tak podobne.
Uznavam, ze Moravaci to maji dal, ale obecne pokud chce nekdo neco
tancovat, tak moznost ma.

A kdyz se vratim k te uzitecnosti - pokud jsem jediny CALLER (coz je
Pavoukuv pripad) v republice, ktery umi nejaky level, tak je to uzitecne
tim, ze ho muzu ucit a casem nebyt jediny.

David