[Square] IX. HORNICKÝ ŠACHŤÁK

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Leden 12 01:37:03 CET 2010

Ja bych chtel podekovat uplne vsem, hlavne ale poradatelum, kteri se
pres Marianske a jine hory prohrabali i s vybavenim az na Sachtak
Diky za prima atmosferu, ostatne jako dycky :)

jo a fotky jsou zde:
www.square.cz/bells

ve fotogalerii

Jo a uz sem se zaregistroval ! ne ze dostanu sedmicku ! :))

a nashledanou treba na PACce

Pyro

--
Jiri Fischer allias Pyrotechnik