[Square] Traveller book

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Sobota Leden 16 10:23:14 CET 2010

FrankVlcek na seznam.cz wrote:
> Myslím, že ten československý Traveller book má původ v Petrově akci z
> doby jeho prezidentování CSCTA.

   Neni tomu tak. Tato moje akce ma puvod na prelomu let 2008 a 2009,
loni tedy probehl jeji zkusebni rocnik. Je docela zajimave sledovat, jak
rychle mizi veci v historii - loni nebo pred peti lety, kdo to ma
rozlisit? :-)

> Nevím, jaký je současný stav, ale můžu se jednak informovat u
> EAASDC - Vicepresidenta, který u nás tohle má na starosti, a buďto zařídit
> vydávání těch přívěsků pro CSCTA - členy a československé tanečníky (ovšem
> podle pravidel EAASDC, která na požádání přeložím), nebo jejich výrobu u
> Rainera Scheiblicha pro CSCTA, pokud by s tím Doug souhlasil a CSCTA
> určilo pravidla pro vydávání.

   EAASDC Vicepresident by se asi docela divil, predpokladam, ze o nicem
takovem nevi. Pravidla EAASDC v teto veci neexistuji, tato organizace s
ni nema nic spolecneho.
   Doug by se asi az tak moc nedivil, ale jak ho znam,  situaci by
patrne uklidnil tim, ze by rekl, ze jediny, kdo o tom neco vi, jsem ja,
a ze je lepe se obratit prave timto smerem. Bylo by to dokonce to
nejmoudrejsi, co se da udelat.

> Jinak nic nebrání soukromé iniciativě kohokoliv, vydávat Friendship
> books a určovat pravidla pro vydávání přívěsků, avšak s jedním
> samozřejmým omezením, daným zákony o autorských právech - nesměly by být
> graficky identické s těmi, které vydává  EAASDC.

   Presne tak. Traveller's book neni Friendship book (podle meho nazoru
se naopak docela dobre doplnuji, kazda pokryva neco jineho).

   Prosim, nepanikarte, neorganizujte akce, a nejdriv se ptejte
pachatele :-) Nebo aspon vyckejte jeho vyjadreni.

   Frantisku, vim, ze to myslis dobre, a pokud by za tim stala EAASDC,
patrne bys byl nejvhodnejsim kandidatem na reseni situace. Takto si
dovolim resit to ve sve rezii. Dekuju za ochotu.