[Square] Traveller book

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Sobota Leden 16 22:44:14 CET 2010

FrankVlcek na seznam.cz wrote:
> Sorry, Petře, že jsem psal o věci, o níž jsem málo informovaný.

   Frantisku, ze tveho mailu jsem citil predevsim snahu nabidnout pomoc.
To te cti, a naprosto chapu, ze ses pokusil nabidnout to, co podle tveho
nejlepsiho vedomi mohlo vest k ziskani hledanych informaci. Ani v
nejmensim se na tebe proto nezlobim.

> A tož nebylo by vhodné dát ty základní informace na internet? No,
> ony možná někde jsou, ale kde...tedy, dát tam aspoň odkaz?

   Momentalne nejsou. Jednak minuly rok byl pro me jakymsi zkusebnim
rocnikem, kdy jsem nevedel, jestli ma cela akce smysl (ukazali jste mi,
ze ma - dekuji za to), a jednak mi pripadalo dostatecne poskytnout
informace na letaku, ktery jsem na zacatku roku s Traveller's booky
vypustil do sveta.
   Zda se, ze to dostacujici neni - muzu se tedy pokusit s tim nejak
poprat, a nejake ty informace na Internet vypustit. Jen nevim, jak
dlouho mi to bude trvat.

> Vicepresident EAASDC by se zcela jiste nedivil, protože v naplni
> cinnosti je i starost o Friendship book a pravidla s nim souvisejici,
> jenze Ty sis vymyslel Travellers book, asi s jinymi pravidly, a to by
> ho jako nova idea urcite zajimalo.

   Nechci se hadat, jestli by ho to prekvapilo nebo ne - mel jsem na
mysli predevsim to, ze by to pro nej byla pravdepodobne nova informace,
cili by pravdepodobne nebyl schopen na polozene otazky  odpovedet.

> Treba by se to i v EAASDC ujalo, s Tvym autorskym svolenim ovsem.

   Ta myslenka je zajimava, a urcite se ji a priori nebranim. V soucasne
dobe bych byl ale dost nerad. Predevsim chci nejdriv cely system doladit
tak, aby byl co nejjednodussi na fungovani. A krome toho pred rozsirenim
systemu na cely svet bych docela rad nasel nekoho, kdo mi pomuze s
financovanim :-) Neco jineho je zasponzorovat to pro nas maly dvorek,
neco jineho by ale bylo sponzorovat nekolikatisicihlavou komunitu clenu
klubu z EAASDC.
   Tak trochu se obavam i moznosti, ze by celou myslenku chtela EAASDC
zahrnout do sveho repertoaru s omezenim, ktere plati i pro
friendshipbookove "pacicky" - pouze pro cleny klubu sdruzenych v EAASDC,
cili ceskoslovensti tanecnici by najednou vysli naprazdno. Ale
predpokladam, ze by se podarilo domluvit tak, aby k teto situaci nedoslo.

> A nemusis povazovat jiny nazor hned za podpasovy utok, obzvlaste kdyz
> Pavouka za ty desetileti uspesne spoluprace dobre znas. Pavouk neni
> Kudlanka nabozna, jen ponekud drsnejsi opozice.

   Mohu te (a vsechny ostatni take) ujistit, ze styl me reakce na
Pavouka nemel nic spolecneho s jeho osobou, ale pouze s tonem jeho
odpovedi Mirce. Pokud by stejnou odpoved poslal do koneference kdokoli
jiny, byla by ma odpoved stejne razantni.
   Text "ja o tom nic nevim, ale pokud je za tim PD, tak si myslim, ze
zadny privesek nexistoval a neexistuje" se mi jinak nez jako pokus o
podpasovku pochopit nepodarilo.