[Square] Nalejvarnova "dohazovarna"

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Pátek Leden 22 10:54:40 CET 2010

 Ahoj,

 doufám, že pusto a prázdno je jen v té dohazovárně, jinak jsou doufám evidováni přihlášení tanečníci, kteří třeba přijedou už v párech, například já a moje žena :-) Kdyby ne, dejte vědět, zaregistruju nás znova

             Alnagon

-----Původní zpráva-----
Od: square-bounces na square.cz za uživatele Soňa Valtýniová
Odesláno: pá 1/22/2010 10:57
Komu: square na square.cz
Předmět: [Square] Nalejvarnova "dohazovarna"

Ahoj tanecnici, zajemci o roundove nalejvarny.

Pokud byste radi na nalejvarnu do Jirikovic, ale nemate partnera, zkuste hledat prostrednictvim vzkazu v "dohazovarne" pro konkretni akci na webu Dostavniku - ted nejbliz je na programu nalejvarna pro zacatecniky od 19. do 21. unora.
Zatim se hleda jen jeden tanecnik, jinak je tam pusto prazdno :-(
"Dohazovarna" je v provozu uz nejakou dobu, ale zda se, ze se nam ji podarilo docela dobre utajit ... Timto bych tedy chtela zajemce povzbudit k jejimu pouzivani.

Sona