[Square] Planovani akce 17.-18.7.2010

Lucie Libovicka LLibovicka na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 11:50:28 CEST 2010

Mili tanecnici,

mnozi z nas planovali jet na GSI festival v terminu 16. - 18. 7. 2010. Akce byla bohuzel zrusena.

Proto se zrodil napad usporadat v tomto terminu (ale jen v sobotu a nedeli) dvoulevelovou akci v Praze.

Uvitala bych, kdybyste mi dali co nejdrive vedet, kdo byste mel pripadne zajem akce se ucastnit, abychom vedeli, jestli ma cenu akci organizovat.

Termin:
So 17. 7. 2010 12. - 19. hod.
Ne 18. 8. 2010 10. - 17. hod.

Misto:
Praha 10, 3 stanice autobusem od stanice metra Strasnicka, cela adresa bude uvedena v pripade konani akce

Level:
A2
C1 nebo C2, podle poctu prihlasenych tanecniku, ale POUZE JEDEN C LEVEL

Caller:
David Tesar (a mozna jeste velmi zajimavy zahranicni caller!!!)

Nocleh:
Ve vlastnich spacacich na zemi v hale za 50,- Kc za osobu a noc

Cena jeste neni stanovena, bude se odvijet od poctu prihlasenych tanecniku.

Prosim, dejte mi vedet co nejdrive na mail

llibovicka na seznam.cz

Vsechny zdravim a preji krasne leto,

Lucie