[Square] Dotaznik :-)

Pepík Drbohlav pepik.drbohlav na volny.cz
Pátek Červenec 9 10:40:23 CEST 2010

Ahoj Jessico,

posílám Ti vyplnený dotazník a preju úspesné zavrsení studií!
A jeste k tomu Pavoukovi - divím se stejne jako ty: nejprve v rámci slusnosti rozloucit se pouzije pro své prohlásení nasi konferenci, ale ohlas nás oslovených (a opoustených) jakoby jej uz nezajímal. Já se ozval hned 16. cervna, pak jsem na konferenci cetl i ohlasy dalsí - a pritom vesmes litující, ze nás opoustí.
Mozná je nekde v dálkách a az se vrátí ...

Jessico, mej se hezky!

Pepík
  ----- Original Message -----
  From: Jessica Jayne Maertin
  To: Konference o Square Dance
  Sent: Thursday, July 08, 2010 5:35 PM
  Subject: [Square] Dotaznik :-)

  Zdravim a dekuji vsem, kteri mi pomohli s korekturou, snad je ted lepsi :-)
  Budu rada, kdyz dotaznik sirujte dale tanecnikum, kteri nejsou na konferenci, Mohou to byt jacikoliv muzsti tanecnici, kteri tancuji amatersky jen pro radost, predevsim se zajimame o vsechnych druzich lidoveho, country, historickeho tancu, hlavne na zpusob jak to tancime my, to znamena, ze ten tanec neni poradany hlavne pro zisk, ale je hodne na zaklade dobrolne prace tech, co ten tanec organizuji. Dale je dotaznik urcen predevsim dospelym muzum, co si domnivam v CRu to znamena od 15 let. Kdyz vsak dotaznik vyplni nekdo, ktery neni uplne v kategorii, nic se nedeje, muzeme ho eventuelne vyradit.

  Mohou to byt i muzi, kteri jsou v CRu nebo na Slovensku cizince.

  Tesim se na Vasi hojnou ucast a zajimave odpovedi :-) Jessica