[Square] To je konec

Úterý Červen 15 17:44:54 CEST 2010

Nikdy Te nezapomenu ani neprestanu Ti byt vdecna! (Ani kdybych ja prestale s
SD). Jen skoda, ze nemohu byt na Tvem poslednim vystoupeni. Mohl bys
uvazovat o jeste nejakem poslednim vystoupeni na vetsi akci, aby Tvi
fanousci na dalku take meli s Tebou tu moznost timto zpusobem rozloucit.
Anebo muzes jednou za cas udelat nejakou pamatkovou turne, jak jsem
pochopila ze to tak je treba u Rolling Stones nebo Jethro Tull, ze jinak uz
nehraji, ale nekdy si daji dohromady "na pamatku" pro stare fanousky a
trochu pocestuji. Jessica