[Square] To je konec

Pepík Drbohlav pepik.drbohlav na volny.cz
Středa Červen 16 12:40:44 CEST 2010

Ahoj Pavouku,

oslovil jsi mne právě tou úvodní větou, jsem z těch několika ...

Tož pěkně prosím:  když se Square Dance "přidržuji" už nějakých sedmnáct
let, tak to mám před sebou už jen tři roky? Nedej bože, abych se s tebou
jakkoli srovnával, ale osvětli to trochu.

Četl jsem hodně poctivě tvou závěrečnou callerskou bilanci a nenašel to
nejpodstatnější - TEN DŮVOD ? Jen že je to už 20 let, co podle mýho patříš
ke špičce čsl. lídrů Square Dance zábavy a přátelství. Když se takovej machr
po 20 letech rozhodne vypnout callerský mikrofon, bodne mne u srdce: jak
bychom zaplesali, mít takového človíčka v našem klubu.

A tak si říkám, je to těmi dvaceti lety, když už i Pavouk ...
Už zkrátka ani mně moc času nezbývá, ačkoliv tu mám dneska jistejch 30
kamarádů, co se každý úterý a sem tam na báječný víkendy slezeme a máme se
..., dvacítka se ale blíží!

Zdravím tě s přáním všeho dobrého do dalších let a vidíš: ještě se trochu
(za náš všechny v konferenci) ptám.

Měj se hezky!

Pepík
Extend Ostrava