[Square] Cely clanek o EC

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Úterý Červen 29 21:20:59 CEST 2010

Vidim, ze z teba hovori znalec ludskej duse. :-)

Europske convention je Jirkova velka tuzba.
Samozrejme, ze bola snaha nas vybudit k takto heroickym vykonom. :-)
Za seba som jednoznacne a pisomne vyhlasila, ze ja EC robit nebudem.
Rovnako som informovala Douga, aby sa predišlo nejakým nejasnostiam.

 Mozno raz v dalekej buducnosti bude taka hviezdna konstelacia, ze aj take
nieco sa podari, ale zatial to zostane Jirkovou nenaplnenou tuzbou.

Iveta