[Square] 16. "hiphopový" spring square special

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Březen 10 13:03:13 CET 2010

Ahoj Lucko, s tim svym povzdechem mas naprostou pravdu. Jenze tohle je
proste neresitelne.
Resenim by bylo omezit pocet akci, ale to se nestane, protoze kazdy si chce
udelat akci, ci akce jake mu vyhovuji. A druhe reseni - zvetsit tanecni
zakladnu - to proste nejsme schopni uskutecnit.

Kdyz jsem sve akce daval do kalendare, bylo tam pusto a prazdno. A pak jsem
byl nucen napriklad listopadovou akci zrusit, protoze doslo k nepochopitelne
kumulaci akci nejen terminove, ale i programove a na relativne malem uzemi.

S tim se neda nic delat.

Miloslav Maly