[Square] Ach ty terminy

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Březen 10 16:19:34 CET 2010

> [...]
> Přesně jak uvádíš, řešením by bylo například zvětšení taneční základny,
> které nejsme schopni uskutečnit.
> Bohužel zrovna tento případ vede spíš k jejímu zmenšování. Na Slovensku
> se v
> současné době konají 2 pravidelné akce - Žilina a Bratislava (3. byl
> special
> v BB, ale ten už 2 roky nebyl :-(). Takže proto si dovoluji "hájit"
> akci,
> která letos ve stejném termínu jako obvykle (tj. první březnový víkend)
> absolvovala už 16.ročník. Ačkoliv to není jen o ní.

No jo, ale kdo si ma pamatovat terminy vsech tech takzvanych tradicnich
akci? Pro me treba osobne je akce v Ziline naprosto nezajimava, minutu po
tom, co si o ni nekde v kalendari prectu, na ni zapomenu. Jak si tedy mam
pamatovat ze v Ziline nejaka akce je, kdyz v kalendari neni uvedena? Ja si
to tedy nepamatuju. Ty si snad vsechny tradicni akce pamatujes? Nebo
kdokoliv jiny? Proc organizatori tech tradicnich akci take nedaji informaci
do kalendare, kdyz jsou rozhodnuti, ze je budou delat i dalsi rok ve stejnem
terminu? Takze organizatori tradicni akce v Ziline, pokud ji budou za rok
delat znovu, uz klidne mohou svoji akci napsat do kalendare treba dnes.
Nevylouci tim uplne, ze jim nekdo do terminu vleze, ale pravdepodobnost
stretu tim dost vyrazne snizi.

> Upřímně řečeno, taky bych chtěla nakopnout (:-)) někoho, kdo by se cpal
> do
> termínu Hornického šachťáku, i když samozřejmě na něj nemáme patent.
> Jo, a když jsme u toho, tak ten příští X. Hornický šachťák bude
> 14.-16.1.2011 a kromě úžasného tradičního callerského osazenstva z ČR
> bude
> také účinkovat Stefan Förster (malá reklamní vsuvka  :-)).

Ano, je v kalendari akci - jako jedina akce ze vsech tech tradicnich akci.
Vrta mi hlavou, proc uz tam tech akci neni vic. Mimochodem, tady muzu
poukazat na to, jak to je s temi tradicnimi terminy - Nejdrive Pisecke
nalejvarny a potom v navaznosti na to PACky byly delany tradicne po prvnim
pracovnim tydnu v lednu - tedy pred Sachtakem. No a letos v tom terminu byl
Sachtak. Proc? Nevim, mozna jsem sam PACku z nejakeho duvodu posunul a vy
jste se tomu prizpusobili. Mozna jste to tam soupli vy a ja se tomu
prizpusobil. Vazne nevim a nezalezi na tom. Pisu o tom jen proto, abych mohl
polozit otazku - kolik lidi si vsimlo, ze se tyto dve akce udelaly v
netradicnim terminu? Rekl bych, ze po tom ani pes nevzdechnul. Tolik k
"tradicnosti" akci. Mohu take jeste pripomenout tradicnost Convention nebo
Rainbow.

Mili organizatori - je naprosty nesmysl predpokladat, ze vsechny ty nase
akcicky a pidiakcicky, na kterych se s bidou v lepsim pripade sejde 80 - 100
tanecniku, budou vsichni nosit v hlave a vybavi si jejich terminy. Nebudou,
opravdu ne. Pomozte sobe, i jinym organizatorum - pouzijte kalendar a svoje
terminy zverejnete vcas.

> Domnívám se, že otázka termínů je věcí kompromisu a ochoty k němu, čímž
> nic

Ale starou Blazkovou, mlada pani - je to predevsim otazka moznosti, ktere
mame. Bohuzel, nejsme vlastniky tanecnich prostor, jsme jejich
pronajimateli. V praxi to znamena, ze se treba dozvime: mame volno v tomto
terminu a pak o dva mesice pozdeji. Vyhovuje to? Dobre. Nevyhovuje to?
Hledejte jinde. Tohle je realita a nic s ni nenadelame. Nikdo z nas nechce
delat tomu druhemu naschvaly, vychazime jen z toho, co je pro nas
dosazitelne, co je pro nas mozne.

> (matně si vzpomínám na někoho, kdo si v Jičíně stěžoval, že
> se
> Kapření nacpalo do plánovaného termínu PAC, není tomu tak, Mílo??).
>
> Lucka - Špendlík

Neni, tady se vubec nejednalo o pouhy bezny stret terminu, ale o neco
naprosto jineho.

Miloslav Maly