[Square] Ach ty terminy

Katka Zacková katka.zackova na gmail.com
Čtvrtek Březen 11 14:24:58 CET 2010

Ahoj Jessica,

Máš u mňa veľké plus (tiež vďaku) a ak prídeš do Brna na IV, tak dostaneš aj
čokoládu.

Akú máš rada?

S pozdravom

Katka Zacková

Bývalá členka a zástupca Tanečného klubu Country Beta Žilina

lektorka Tanečného klubu Stop & Go, CVČ ŽIRAFA

+421 (0)910 313 083

katka.zackova na gmail.com