[Square] O.T. Re: historicky tanec

Čtvrtek Květen 6 11:11:43 CEST 2010

Toto tema asi do konference nepatri, tak koncim tim, ze doporucuji clanek o
situaci vietnamcu v CR:
http://www.podnikatel.cz/clanky/dovedu-si-predstavit-vietnamce-v-parlamentu/
Pokud vim, vietnamske deti jsou velice ucenlive a pokud jsou tady na trvalo,
dobre se nauci cesky. U dospelych je to take otazka vzdelani. Jeden muj
kamarad mi rikal, ze za komunismu tady byli pouze vzdelani vietnamci, az po
1989 prevazi vietnamci-prodejce. Jessica