[Square] Jeden hloupy dotaz

Pondělí Květen 17 13:41:09 CEST 2010

Reaguji na poznamku od Ivety:
"Casto ma zneistuju vazni tanecnici vo stvorylke, ktori posobia skor,
ze sa hnevaju ako ze sa bavia".
Nekteri tanecnici se opravdu zlobi behem tance, ne tolik pri vystoupeni, ale
pri normalnem tanceni na akci, zlobi se na kazdeho, ktery dela chybu a nekdy
i z jinych duvodu (vynecham seznam duvodu, ktery mi ted napada :-)). Asi z
jejich zloby nema nikdo radost, ani oni sami ne. Jessica