[Square] Jeden hloupy dotaz

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Pondělí Květen 17 14:59:47 CEST 2010

 Já vím, Jessico, ty jsi prostě sluníčko.
 Těžko říct, jestli jsi se vyjádřila tak, jak jsi to skutečně myslela. Já osobně teda neřeším, jestli se na mě někdo usmívá upřímně, nebo falešně, ale když se na mne někdo místo falešného úsměvu mračí protože ho něčím štvu, tak aspoň vím, na čem jsem a mohu s tím zkusit něco dělat.

                                Alnagon
Odesílatel: square-bounces na square.cz [square-bounces na square.cz] za uživatele Jessica Jayne Maertin [yentajjm na gmail.com]
Odesláno: 17. května 2010 14:46
Komu: Konference o Square Dance
Předmět: Re: [Square] Jeden hloupy dotaz

Ja jsem cizinec a neumim cesky, tak mozna se spatne vyjadruji, ale uprimne nechapu, proc cesi tolik resi, zda je dany usmev uprimny nebo ne. Pro mne je to spis filozoficka otazka. "Neuprimny" usmev je castokrat podle mne usmev, v kterem se projevi smisene pocity usmivajicicho a to je zas prirozene. Nezazili jste to jak kdyz jeden clovek se rozesmeje nahlas, ze se ostatni pridaji? Kdyz jsem se usmivala na neznameho cecha na ulici v roce 1989, tak se na mne dival skaredem pohledem. Dneska svem usmevem rozesmivam skoro kazdeho. Chci jen rict, ze je to o zvyku. Ale je take fakt, ze na svete se ocekava od tanecniku na vystoupeni a podobne (fotomodelky, mazoretky), ze se budou usmivat na povel a trenuje se to. Je to herectvi, je to ovladnuti vlastnich emoce, aby herecky usmev pusobil duverohodne, tak ten herec musi ten pocit skutecne i prozivat. Neni to jen o trenovani svalu v obliceji, ale kdo nedokaze se usmivat do hloubky, tak dela aspon tohle. A casem to muze vyrust v lepsim "vykon". Myslenky hraji zakladni roli. Kdyz se raduji z tance, misto toho, ze se budu rozcilovat nad tim, ze nekdo udelal chybu, tak vyraz v tvarich by mel byt jiny nejak automaticky. Jessica