[Square] Jeden hloupy dotaz

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Neděle Květen 23 09:41:12 CEST 2010

Miloslav Malý wrote:

> Ukazem jim a rekneme jim - velky kulovy, pratele, divak na nejake kecy neni
> zvedav.

   Takovy clovek je pro me nezajimavy. Takovy clovek mi do klubu prinese
jenom zarodek nespokojenosti a upadku. Cim driv vypadne, tim lip.

> Chce videt a kdyz uvidi, bude srovnavat. A kde to vubec chcete
> ukazovat? Na nejake soutezi? Nemate sanci, museli byste se vtestnat do
> kategorie country, to znamena naucit se nejaky singing call nazpamet,
> protoze tam pro callery misto nevyhradi, a pak byste se s tim, co byste
> predvedli, jenom ztrapnili.

   1) Nekteri z nas, zrejme na rozdil od tebe, slyseli o moznosti pouzit
prednahrany singing call.
   2) Soutez opravdu neni to prave misto, v tom s tebou naprosto
souhlasim. Proc? Prave proto, ze soutez je o necem uplne jinem. Je to
podobne jako snazit se proniknout na Prazske jaro - proste nekam, kde je
cilem neco uplne jineho.

> Na nejakych podnikovych vecircich? No, kdyby
> obecenstvo bylo dost ozrale, treba by vam i nekdo zatleskal. Na nejakych
> verejnych akcich - treba predvadeckach od DDM? Pokud pred vami nastoupi
> nejaka skutecna tanecni skupina s nejakym predtancenim, ztrapnite se, pokud
> nastoupi po vas, budete ihned zapomenuti.

   Opravdu? Opravdu lidi zapomenou na to, ze zatimco vsichni ostatni se
jenom predvadeli, tihle vytahli divaky do tance? Opakuju zakladni
podminku: potencialni kandidat si to musi vyzkouset. Cili na vystoupeni
si vyhradim dvacet minut.

> Rocne vidavam neco pres 100 ruznych predtanceni v nekterem ze stylu country,
> vazne tedy mam s cim srovnavat. Tudy cesta nevede. Proto me dost vadi ruzne
> nadsenecke vykriky od lidi, kteri nemaji potuchy, co by to obnaselo.

   Rocne vidavam nekolik vojenskych prehlidek, taky to nejde srovanat. A
verte mi, ze to ma k SD bliz nez country. Schvalne - kdyz reknu, ze se
jedna o chuzi do hudby s reagovanim na povely, mluvim o SD nebo o
prehlidce? Country nema ty povely, uz je tedy dal.

> Polozil jsem otazku, jak by sel vylepsit SD natolik, aby byl koukatelny.
> Neco rozhodne v nasich moznostech je a myslim si, ze to lze z vizualniho
> hlediska dost zlepsit.
>
> 2) Do kostymu patri nejaky obsah, tedy tanecnik, tanecnice. Nikdo (nebo
> skoro nikdo) neni zvedav na cvaliky, kteri maji 30 kg ci vice nadvahy. A
> totez plati i o veku, malokoho zaujme parta lidi s prumernym vekem 50 let.
> Tedy chtelo by to na ukázky SD vetsi pocet lidi ve veku 15 - cca 30 let. S
> tim uz bude problem, ze ano?

   Aha. Takze tim chces dat najevo, ze v SD nemas zajem o lidi s
nadvahou nebo o starsi rocniky? A kolik lidi ti pak zbude na PACkach?
Pokud chces lidem ukazovat jen mlade a krsne, jak chces vysvetlit tem
ostatnim, ze jsou take vitani?

> 4) Calleri - tak to je tedy poradny pruser. Prihlizejici nema tuseni, co tam
> ten tatrman dela, jestli predvadi epilepticky zachvat, nebo co vlastne ty
> skreky maji znamenat. A kdyz prijde singing call, divak pochopi, ze se jedna
> o trapne nepovedeny pokus o zpev (tady ma snad sanci zaujmout pouze jediny
> caller - Slamak). K cemu tam tedy ten tajtrdlik je, to divak moc netusi a
> ani ho to nezajima - hodnoti jen to, ze se neda moc poslouchat. Co s tim?
> Mozna nechat nejake ty singing cally odzpivat nejakeho mene znameho zpevaka?

   Opet jedina odpoved - vysvetleni. Zmlsany tatrman, ktery nehodla
poslouchat, co se mu rika, at tahne tam, kde zada meni jmeno. Takovy mi
do klubu nesmi.

> 5) Pohyb tanecniku - paradni prusvih, nutno natrenovat pohyb do rytmu,
> spravny pocet dob ke kazde figure, jejich jednotne provedeni, stejne tak
> jednotny krok, nejake ty kudrdlinky - ovsem v jednotnem provedeni, proste
> sehranost tanecniku. Natrenovat alespon zdani tanecniho pohybu a k tomu i
> tanecni drzeni - tezky dril pro kazdeho cca na 3 mesice, ne li vice.

   Pohyb do rytmu? An, ten nam chybi, a potrebujeme ho. Spravny pocet
kroku se tim srovna sam. Jednotne provedeni vcetne kudrlinek odmitam,
rusi se tim smysl.

> 7) Pocet ctverylek - na nejakem neprilis divacky narocnem predstaveni by se
> za predpokladu splneni vsech predchozich bodu snad i dalo uvazovat o
> vystoupeni jedne ctverylky, ale jinak to chce vetsi mnozstvi ctverylek. Mame
> je?

   Souhlas.

> 8) Velice atraktivni je pohled na SD z vysky. Mel jsem tu moznost se divat
> na SD z veze z vysky cca 50 metru, kdy tancovalo asi 15 ctverylek na open
> air. Bylo to neco uzasneho, velice pusobivy pohled. Technicky proveditelne,
> i kdyz asi financne dost narocne, by bylo promitat pohled jak vypada SD z
> vysky, na nejake velke platno. Tohle by bylo divacky velice zajimave. Jsme
> schopni to zvladnout?

   Ano. Jeden clovek, ktery si zaplati vystup na vez, s kamerou zvladne
tu snimaci cast, dostat par ctverylek pod vez by snad mohlo jit.

> A jeste bych mel jednu takovou pripominku - nekde se udela open air a dejme
> tomu se najdou zajemci. Jaky to ale ma smysl, kdyz klub poradajici open air
> zacne prijimat novacky az treba o pul roku pozdeji?

   Naprosty souhlas.