[Square] Pocet tanecniku z Ceske republiky: 0

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Květen 24 13:31:21 CEST 2010

Scobak wrote:
> Nelituji. Jedinou chybickou krasy byla absence ceskych tanecniku. Pokud
> nepocitam sebe, dostavam se k cislu 0. Jediny argument pro Vienna
> Swingers, aby na ceskoslovensky square dance dlouhodobe nezanevreli,
> byla ucast lidi z Karoliny. Nastesti nas bylo dost.

   Jirko, tohle vypada, jako by ses snazil ceskym tanecnikum vynadat za
to, ze neprijeli. Priznam se, ze to povazuji za velice podpasove.

   Organizatori z Vidne zjevne nepocitaji se skutecnosti, ze pro ceske
tanecniky, kteri netouzi si brat dovolenou, je akce zacinajici v sobotu
odpoledne naprosto nesmyslna. Mam-li byt v pondeli rano v praci, nemuzu
tam byt ani na nedelni vecer. Cili zaplatim vlezne 18 EUR (450 Kc) plus
ubytovani za pulku akce. Bravo. Tolik nestala ani Convention, kde tech
tanecnich prilezitosti bylo pro ceske tanecniky mnohem vice.

   Pokud usporadam akci, ke ktere pouziju volne dny, musim pocitat s
tim, ze v ostatnich zemich tyto volne dny nemaji, a nemohou se tedy
zucastnit cele akce.

   Stezujes si, ze cesti tanecnici nedorazili do Vidne a pises, ze to
museli zachranovat clenove Karoliny. Jak daleko je to z Bratislavy do
Vidne? 80 km? Jak daleko to ma prumerny cesky tanecnik? Ze Znojma je to
90, z Brna 130, a to jsou ti nejblizsi. Z Prahy dalsich 200 navic, o
Plzni ci Karlovych Varech snad radeji ani nemluvim. Nediv se tedy, ze se
jim nechce travit delsi dobu na ceste nez na parketu.

   Nezaregistroval jsem stiznosti ze strany Dostavniku, ze nase
nalejvarny videnskymi tanecniky neprekypuji, i kdyz na ne obcas jezdi
hoste i ze Stuttgartu. Proste jsme vzali na vedomi, ze o nasi pozvanku
pred nekolika lety projevili zdvorily nezajem, a respektujeme jejich
pravo neprijet.

> Pote, co jsem Ferris Wheel Party avizoval rok dopredu na nasem kalendari
> akci a dodal flyery do Prahy na Convention, by me ani ve snu nenapadlo,
> ze neprijede nikdo.

   Proste to kazdemu bud nezapadlo do kalendare nebo je ta nabidka
nezaujala. Respektuj pravo volby kazdeho z nas, stejne jako my
respektujeme stejne pravo videnskych tanecniku.

   Mimochodem, kolik videnskych tanecniku pojede napriklad do Nyrska?
Maji to asi stejne daleko jako prazsti tanecnici do Vidne. A je to od
patku do utery, kdy (u nas) neni potreba brat si volno.