[Square] Pocet tanecniku z Ceske republiky: 0

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Květen 25 06:55:06 CEST 2010

Ahoj, tak nejak nechapu, jake to rypnuti ma smysl.

Ten, kdo na akce obvykle nejezdi, stejne nikam nepojede. Ten, kdo jezdi, si bude i nadale vybirat podle toho, jak ho ta akce zajima, zda na to bude mit cas, pripadne podle toho, kolik to bude stat.

Miloslav Maly

Nejpresnejsi je, ze se jednalo o rypnuti.
Vpodstate mas pravdu, jedinou opravu mam, ze se dalo zaplatit jen jeden den, pak bylo vstupne 13 eur.
Na svoji obhajobu mohu pouze rici, ze stejne hodlam rypat do rakouskych tanecniku, at jezdi k nam. Problem je, ze kdyz prijeli do Vidne lide jen z Karoliny, budu to mit trochu ztizene. Presto obcas nekoho vytahnu. V Praze na Convention byli napriklad z Vidne 4 lide (prestoze se registrovali jako Karolina).

Jirka

On Mon, 24 May 2010 13:31:21 +0200
Petr Dusek wrote:

> [...]
>ze se
> jim nechce travit delsi dobu na ceste nez na parketu.
>
> Nezaregistroval jsem stiznosti ze strany Dostavniku, ze nase
> nalejvarny videnskymi tanecniky neprekypuji, i kdyz na ne obcas
>jezdi
> hoste i ze Stuttgartu. Proste jsme vzali na vedomi, ze o nasi
>pozvanku
> pred nekolika lety projevili zdvorily nezajem, a respektujeme jejich
> pravo neprijet.

> Proste to kazdemu bud nezapadlo do kalendare nebo je ta nabidka
> nezaujala. Respektuj pravo volby kazdeho z nas, stejne jako my
! > respektujeme stejne pravo videnskych tanecniku.