[Square] Pocet tanecniku z Ceske republiky: 0

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Úterý Květen 25 08:21:54 CEST 2010

Prvykrat sme sa odvazili na zmenu terminu (po 19 rokoch), mali sme na to
logicke dovody. Dlho sme zvazovali a nakoniec sme do toho isli. Tato zmena
stala vela energie (propagacia zmeny zauzivaneho terminu) a komplikacii a
jej prinos je diskutovatelny. Prax ukazala, ze prisposobovat sa pruzne
terminom inych akcii a dalsim objektivnym terminom je takmer nemozne
(sviatky, volby v inom state a pod. ) najma pokial ma akcia tak dlhu
tradiciu ako majovka. Prisposobovat sa individualnym terminom ludi je uplne
nemozne. To, ako sa rozhodnu a comu daju prednost je uz na ich osobnych
preferenciach.

V nasledujucich rokoch bude majovka opat prvy majovy tyzden, uz teraz si ju
mozete zakruzkovat v kalendari.

Tento rok mozeme uz len pripravit co najkrajsiu akciu a spolahnut sa na Vas,
ktori napriek zmenemu terminu pridu do Bratislavy. Pokial vahate, zalobujem
este troska ;-) Michael Muhlhauer je fakt velmi sympaticky a zabavny caller
s prijemnym hlasom a vo Viedni ma milo prekvapil. Aj ostatni ucinkujuci su
super a tesia sa na Vas. A mame nove pekne priestory...a... :-)

Iveta