[Square] Skotska sobota severni Morava :-)

Úterý Listopad 9 12:58:36 CET 2010

  Kdyz si uz dovolil medved, tak si to take dovoluji :-) Kdo chce neSDSR
tanec zkusit nemusi az do Prahy, v blizkosti Opavy na akci viz dole) si
zatanci take. Byla jsem tam jednou s Cloverleaf a skvele jsme se tam bavili.
Puvodne jsem preposlala letak, ale byl moc velky a neprosel. Jessica

SKOTSKÉ TANCE LISTOPADU 2010

         THE  KILTS

                 LIVE MUSIC

   Hotel pod Hůrkou, Háj ve Slezsku

    13.11.2010 v 19.00.

                *Vstupné 120,- Kč na místě,  100,- předem      *
      Ve skotském kroji - drink zdarma

                               Pro rezervace volejte:

        Ivana 6055 202 564 Eva 777 686267 Petr 724 290130

Občerstvení zajištěno - pečená žebra a kolena, pivo Master, Whisky.....

Sponzoři:        AKZO NOBEL, Hotel pod Hůrkou,

Angličtina na vesnici - Village English