[Square] něco mimo square

Marta Tenkova m.tenkova na gmail.com
Středa Listopad 24 12:25:28 CET 2010

Ahoj, omlouvám se za téma úplně mimo square. Otevřela jsem nový internetový
obchod se zbožím z Indie.A protože reklama se vždycky hodí a blíží se
vánoce, tak tady je adresa www.sundari.cz . Zboží stále doplňuji, tak že se
sortiment rozšiřuje. Kdo chcete mrkněte tam a klidně když mi napíšete se
můžeme domluvit,(pokud to bude možné) na osobním předání (třeba zrovna teď
na Pacce), nebo na nezávazném prohlédnutí vybraného zboží. A ještě jedna
"zpráva" pomáhám při distribuci kalendáře vydaného neziskovou organizací
Krajní Meze. Výtěžek z prodeje jde na podporu jedné školy v Indickém
Himaláji. Podrobnosti najdete také v e-shopu pod " charita".

Marta