[Square] A1 na PAC

Jitka Nováková jinovatkaj na atlas.cz
Úterý Listopad 30 21:10:01 CET 2010

Ahoj,

 dekuji za  vyuku A1, tradicne peknou, a navic posilam Milovi podekovani za zopakovani figur, ktere jsem kvuli nachlazeni a zime v sobotu vecer zmeskala (potrebovala jsem v pauze odejit a nemohla jsem najit svuj svetr, ktery se objevil az v nedeli).

Ocenuji u vsech na A1 snahu pomahat a taky  peknou Pyrovu fotogalerii.

Zdravi
Jitka Novakova

 > Od: square-request na square.cz
 > Komu: square na square.cz
 > Datum: 29.11.2010 13:33
 > Předmět: Square Digest, Vol 73, Issue 10

 Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
 square na square.cz

 Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
 nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
 adresu
 square-request na square.cz

 Správce konference můžete nalézt na adrese
 square-owner na square.cz

 Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
 rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

 Dnešní menu:

   1. PACka (Miloslav Malý)
   2. fotky (pyrotechnik1)
   3. PACka a anglictina :-) (Jessica Jayne Maertin)
   4. Re: PACka a anglictina :-) (Miloslav Malý)
   5. Re: PACka a anglictina :-) (Jessica Jayne Maertin)

 Message: 1
 Date: Mon, 29 Nov 2010 13:08:50 +0100
 From: Miloslav Malý
 To: "'Konference o Square Dance'"
 Subject: [Square] PACka

 Ahoj, diky vsem, kdo nam po skonceni PACky pomohli s uklidem skoly. Rychlost
 uklidu skoly me velmi prijemne prekvapila.

 Stejne tak dekuji vsem ucastnikum, ze prijeli v hojnem poctu - vsechny
 planovane programy se naplnily bez nutnosti asistence tanecniku z vyssich
 programu. Zvlaste ucast na vyuce A1 me velice prekvapila. Puvodne jsem
 uvazoval o zruseni tohoto programu - tyden pred PACkou totiz byla jeste
 jedna vyuka A1 a ja neveril, ze bychom postavili alespon jednu ctverylku.

 Jak jsem v nedeli slibil, posilam seznam naucenych A1 figur. Bohuzel, cely
 program A1 se vzhledem k mensimu poctu vyukovych hodin nepodarilo naucit.
 Doufam, ze budete mit prilezitost se to nekde doucit - na douceni zbyvaji
 jiz jen celkem jednoduche figury.

 Naucene figury

 Patek vecer: As couples concept, Cast a shadow, Chain reaction, Clover and
 .., Cross clover and..., Cross over circulate, Double star thru, Half bread
 thru, Triple star thru

 Sobota dopoledne: Cycle and wheel, Mix, Pass the sea, Quarter thru, Square
 chain thru, Three quarter thru, Transfer the column

 Sobota odpoledne: Fractional top (1/4 top, 1/2 top, 3/4 top), Lockit, Scoot
 and dodge, Six-Two acey deucey

 Sobota vecer: Ends bend, Pass in, Pass out, Quarter in, Quarter out, Swap
 around, Reverse swap around, Triple trade

 Nedele rano: Partner hinge, Partner tag, Right (Left) roll to a wave, Split
 square thru a na samy zaver s casti lidi Turn and deal.

 Message: 2
 Date: Mon, 29 Nov 2010 13:16:11 +0100
 From: pyrotechnik1
 To: "Konference ZOOM.B. Square Dance Brno "" ,
 konference square
 Subject: [Square] fotky

 Cauky
 na strankach je par fotek z PACky, snad Vam nektere jeste zlepsi naladu

 http://www.square.cz/bells

 fotogaleryje

 cauky Pyro

 --
 Jiri Fischer allias Pyrotechnik
 goldprospector

 ------------------------------

 Message: 3
 Date: Mon, 29 Nov 2010 13:20:45 +0100
 From: Jessica Jayne Maertin
 To: Konference o Square Dance
 Subject: [Square] PACka a anglictina :-)

 Half Breed thru, bread je chleb. Half Breed je dite americkeho indiana,
 ktere ma jednoho rodice indiana a druheho rodice bileho. Breed je chovat ve
 smyslu dat spolu samice se samcem, aby meli potomci. Jessica

 2010/11/29 Miloslav Malý

 ------------------------------

 Message: 4
 Date: Mon, 29 Nov 2010 13:30:32 +0100
 From: Miloslav Malý
 To: "'Konference o Square Dance'"
 Subject: Re: [Square] PACka a anglictina :-)

 Jeden preklep a takova zmena smyslu :-) Pripomina mi to jednu slovni hricku
 z cestiny, kdy poddany, odsouzeny k trestu smrti, se odvolal ke krali a kral
 zamitl zadost o milost slovy - popravit, nelze propustit. Pisar to spatne
 zapsal a odsouzeny se dostal na svobodu - na papiru bylo: popravit nelze,
 propustit.

 Miloslav Maly

 Date: Mon, 29 Nov 2010 13:33:18 +0100
 From: Jessica Jayne Maertin