[Square] Dostavnicka nalejvarna s Richardem Lambertym

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Pondělí Říjen 11 08:24:17 CEST 2010

Ahoj Petře.
  Sonička by chtěla na Lambertyho i přes své pokročilé těhotenství (v tu dobu bude začínat 9 měsíc). Chtěli bychom přijet a přihlásit se, ale potřeboval bych nějak vyřešit 1 měkčí spaní. Buď žíněnka, Sonička tvrdí, že by to stačilo, nebo nějaký hotel či penzion poblíž. Mohl bys mi dát nějaký tip?
Dík.
Franta