[Square] Narozeniny Zoom B. + nálezy

Vondrák Pavel vondrakp na quick.cz
Úterý Říjen 19 12:51:53 CEST 2010

(Oops, tak jsem zjistil, že mi ten mejl, když byl aktuální, neprošel a
já si toho nevšiml... :-( . Tak aspoň dodatečně.... )

Děkujeme všem, kteří v hojném počtu navštívili naše klubové narozeniny a
pomohli tak vytvořil betálnó atmošku. Dík patří také všem callerům,
kteří se vystřídali za mikrofony, jmenovitě Dougovi, Vláďovi, Slamákovi,
Frenkiemu, Dingovi, Pyrotechnikovi, a také Džejn a Pepínovi za ukázky LD
a RD.
Doufám, že jsme se neviděli v Brně naposledy :-) .
Fotky budou k dispozici, bohužel naše webmasterka choří, tak až bude
zase čilá...

Bedřich, Zoom B.

PS: a teď ten nález: našel se šedý svetr na zip, ke kterému se nikdo
nehlásí....