[Square] Vystupování a noví členové

Božena Smíšková Smiskova.B na seznam.cz
Úterý Září 14 23:21:31 CEST 2010

Ahoj Mílo,
měli jsme cca 20 - 30 min vystoupení - namícháno ze všeho, co v
klubu děláme, s krátkým komentářem a vysvětlením naší callerky Dany
Bendové

* Square dance - 1 až 2 skladby, singing cally MS/+
* Line dance - mix několika lajniček,
* Round dance - 1 jednoduchá skladba (cha-cha),
* Country klasiku - mix několika country tanců,
* Line dance - párové ( mix 2 - 3 párových lajniček)

Na každý typ samozřejmě jiné oblečení, takže jsme mistři bleskového
převleku :-)) . Podle ohlasu soudíme, že se naše amatérská
vystoupení spoustě diváků líbila, je z nich znát, že tančíme s
radostí, že se tím bavíme. Možná je toto jedna z cest, jak to naše
SD/LD/RD tancování trochu více zviditelnit a přitáhnout nové členy.

Je jedno hezké přísloví: " Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí" ;-)

Bóďa

> Od: Miloslav Malý <mm na chello.cz>
> Předmět: Re: [Square] Vystupování a noví členové
> Datum: 14.9.2010 22:06:37
> Abych si to ujasnil -predvadeli jste Square dance?
>

> Miloslav Maly

On Behalf
> [...]
sezony
> Cloverleafu.
>

> Výsledkem této "presentace" je sedm nových zájemců o country
tancování v
> našem klubu (a další snad mají zájem). Tolik nových členů najednou
jsme v
> klubu neměli jedenáct let. Samozřejmě v tuto chvíli nevím, kolik z
nich
> vydrží, ale to je jiná otázka. Nepíšu to proto, abychom se
chlubili, ale
> spíše jako inspiraci pro další kluby a zejména jako odpověď
Pyrotechnikovi,