[Square] Dancing of the Rose

karcci na centrum.cz karcci na centrum.cz
Čtvrtek Duben 14 12:20:02 CEST 2011

Jirko,

Souhlasím s tebou, že je to nešťastná shoda okolností. Taky do Vídně rád jezdím. Byl jsem tam několikrát. Vždycky to byla a jistě i dále bude dobrá akce.  Ale nelíbí se mi, že tady mluvíš o nějakém podrážení nohou. V době a to déle než před rokem, když jsme hledali termín pro naši akci, jsme procházeli všechny kalendáře akcí, abychom nikomu nevlezli do termínu. Logicky jsme předpokládali, že Ferris Wheel Party bude některý květnový víkend, jak tomu bylo doposud. To, že Vídeňáci posunuli termín své akce o tři týdny dopředu je pro nás nemilým překvapením, ale nedovolil bych si říct, že nám podrazili nohy. Nebo naopak. Je to prostě nešťastná shoda okolností.    Karel
 > Od: "Scobak"
 > Komu: Konference o Square Dance ,
 > Datum: 14.04.2011 11:33
 > Předmět: Re: [Square] Dancing of the Rose

 Velmi pitome na celem tomto je, ze ten samy vikend probiha ve Vidni Ferris Wheel Party s Thorstenem Geppertem a Reine Hjartstromem ze Svedska. Akce, ktere termin byl (vcetne predflyeru) ohlasen uz rok dopredu (na poslednim Ferris Wheel Party).
Je to zpusob, jak podrazit Vienna Swingers nohy. Jednak take zvou nemecke tanecniky, jednak v minulosti dorazilo z Cech 10-20 lidi. Snizujeme pocet ceskych tanecniku a jeste jim chceme odebirat Nemce :(.
Hodne me mrzi, ze jste se nerozhledli, nez jste dali termin akce. Ferris Wheel Party se organizuje uz leta a oznam trci na http://viennaswingers.at.tf/ uz rok.
Ja jsem ve Vidni, protoze tam calleruju. Karolina tam bude se mnou. A vsechny ceske tanecniky, kteri budou chtit odcinit negativni pocit Videnaku z rozhoduti soupnout jim do terminu podobne zajimavou akci v Cechach, zvu take.
Stve me to o to vic, ze bych za normalnich okolnosti do Krumlova sam velmi rad jel ...

Jirka