[Square] Dancing of the Rose

Miloslav Malý mm na chello.cz
Čtvrtek Duben 14 13:03:08 CEST 2011

Jirko, myslim si, ze by to chtelo se na vec podivat trochu s odstupem a bez emoci.

Kdyz se podivas do kalendare, zjistis, ze je takrka nemozne vyhnout se ruznym stretum akci. A to jen v ramci Ceske republiky. Kdyz k tomu pridame Slovensko, Rakousko a nektere blizsi casti Nemecka, je to uplne bez sance. Takze o nejakem podrazeni nohou se mluvit neda.

V pripade zahranicnich calleru jsme omezeni tim, kdy maji oni cas, v pripade tanecnich prostor jsme omezeni tim, kdy jsou k dispozici. Co s tim chces delat? Jak to chces resit? Kazdy delame co muzeme.

Nevidim duvod k odcinovani nejakeho negativniho pocitu. Proc? Je to proste smula, nic vic.

Miloslav Maly

From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of Scobak
Sent: Thursday, April 14, 2011 11:34 AM
To: Konference o Square Dance; karcci na centrum.cz
Subject: Re: [Square] Dancing of the Rose

Velmi pitome na celem tomto je, ze ten samy vikend probiha ve Vidni Ferris Wheel Party s Thorstenem Geppertem a Reine Hjartstromem ze Svedska. Akce, ktere termin byl (vcetne predflyeru) ohlasen uz rok dopredu (na poslednim Ferris Wheel Party).
Je to zpusob, jak podrazit Vienna Swingers nohy. Jednak take zvou nemecke tanecniky, jednak v minulosti dorazilo z Cech 10-20 lidi. Snizujeme pocet ceskych tanecniku a jeste jim chceme odebirat Nemce :(.
Hodne me mrzi, ze jste se nerozhledli, nez jste dali termin akce. Ferris Wheel Party se organizuje uz leta a oznam trci na http://viennaswingers.at.tf/ uz rok.
Ja jsem ve Vidni, protoze tam calleruju. Karolina tam bude se mnou. A vsechny ceske tanecniky, kteri budou chtit odcinit negativni pocit Videnaku z rozhoduti soupnout jim do terminu podobne zajimavou akci v Cechach, zvu take.
Stve me to o to vic, ze bych za normalnich okolnosti do Krumlova sam velmi rad jel ...

Jirka