[Square] Dancing of the Rose - Heartovi

frankvlcek na seznam.cz frankvlcek na seznam.cz
Čtvrtek Duben 14 15:43:29 CEST 2011

An HTML attachment was scrubbed...
-------------- next part --------------

Jirko, promin blbemu, ale co je to FB? Klub? Rakouský
Terminkalender? Jina Konfernce CSCTA?

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach
Tel.: 0049-69-81 84 85
Mobil .cz: +420-737-644 533
Mobil .de:+49-172-655 6805
e-mail: frankvlcek at seznam.cz
ICQ: 455 059 533
Skype: frankvlcek

------------ Původní zpráva ------------
Od: Scobak <scobak at zoznam.sk>
Předmět: Re: [Square] Dancing of the Rose - Heartovi
Datum: 14.4.2011 14:28:27
Na podzim, 22. 11. se objevila pozvanka na FB. Je furt tam. Pozvanku
jsem poslal nekolika desitkam ceskych tanecniku.
Ale je pravda, ze jsem to nezaradil do kalendare. Proste me
nenapadlo, ze nekdo prijde s necim takovym, jako je akce s Broncem.
Na druhou stranu je rozdil mezi RD nalejvarnou a akci, ktera bude v
Krumlove. RD nalejvarna Vidni zdaleka tak nekonkurovala.
Jirka

On Thu, 14 Apr 2011 11:57:29 +0200
"Petr Dusek" wrote:

> [...]
>to, aby o tom vedeli vsichni. Nevycitam videnskym tanecnikum, ze
>nenapsali akci do ceskoslovenskeho kalendare, ale obavam se, ze to
>lze vytknout tobe. Tim spise, ze Ferris Wheel Party je plovouci
akce
>navazana na velikonoce (pokud si dobre pamatuju, je 6 tydnu po
>velikonocich), a malokdo udrzuje prehled! .
> Mimo to si dovoluji vyjadrit jistou pochybnost o tom, ze si
>poradatele mohli prilis vybirat, kdy Bronc prijede.
>
> Navic si jeste porad pamatuju svuj rozhovor s videnskymi tanecniky
>roku, kdy se sesel termin Ferris Wheel s dostavnickou RD
nalejvarnou.