[Square] Dancing of the Rose

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 17:24:40 CEST 2011

Vieden ma historicky termin nejak pocitany od krestanskych sviatkov  -
myslim od Fasiangov ...aj Velka noc je vzdy inokedy ;)
Neda sa na ich termin pevne viazat. Ale zase poctivo propaguju termin
rok dopredu  - na to my veru nemame ;)

Ja sa len cudujem, ze Jirko tak usilovne propaguje Ferris Wheel Party,
ked mame o dva tyzdne Majovku ;)
Iveta